poniedziałek, 31 stycznia 2011

Maryjo Tobie dziękuję za wszystko ...

Janina cierpiała na całkowity bezwład obu nóg. Nie mogła chodzić. 29 lat temu podczas modlitwy przed ikoną Czarnej Madonny nagle upuściła kule, stając o własnych siłach. Janina przyjeżdża na Jasną Górę w każdą rocznicę cudu by podziękować Matce Bożej za uzdrowienie.

Janina chorowała na stwardnienie rozsiane. Miała sparaliżowane nogi i poruszała się o kulach. Kobieta mieszkała w Tarnowie. Sama wychowywała dwójkę dzieci. Lekarze nie dawali jej szans na wyleczenie. Postanowiła przyjechać na Jasną Górę, bo przyśniła jej się Matka Boża.

- We śnie jak gdyby zaprosiła mnie do siebie, na Jasną Górę - opowiada Janina. W styczniu 1989 roku przyjechała do Częstochowy z sześcioletnią wówczas córeczką Ewą. - Byłyśmy wtedy na mszy św. w Kaplicy Matki Bożej odprawianej w prawej nawie przed Panem Jezusem cierniem ukoronowanym. Po mszy św posunęłam się o kulach przed Cudowny Obraz. I gdy dochodziłam do krat, zaczęła bić jasność od Cudownego Obrazu. Matka Najświętsza była w obrazie jak żywa! I zapraszała mnie: "Chodź do mnie, chodź do mnie, jeszcze bliżej ... " Podeszłam do barierek, oparłam się o nie i poczułam, że stoję na własnych nogach! Że jestem zdrowa! Chodzę do dziś.

Kule jako wotum dziękczynne zostały zawieszone na ścianie kaplicy. To uzdrowienie, którego doświadczyła Janina, jest wpisane do "Księgi Cudów i Łask".

Jest potwierdzone licznymi świadectwami lekarzy, a także wciąż żyjących świadków tego uzdrowienia - mówi Janina. Miała również przyznaną pierwszą grupę inwalidzką, a po kalectwie nie zostało ani śladu. Dwa lata po uzdrowieniu wybrała się w pieszą pielgrzymkę do Częstochowy. Przeszła ponad 300 kilometrów!

Janina przeżyła i drugi cud. Miała wypadek, podczas którego doszło u niej do przerwania nerwu wzrokowego. Mam dokumenty mówiące o tym, że jestem niewidoma-mówi Janina a przecież widzę. To wszystko dzięki Matce Bożej - dodaje uradowana kobieta.

Ojcowie z Paulini często podkreślają w homiliach, że w ciągu ponad 600 lat istnienia Jasnej Góry wielu ludzi doznało za przyczyną Matki Bożej łask, wśród których uzdrowienia na ciele są szczególnymi.

Janina

1 komentarz: